Datanglah Semangat

23 Februari 2012

Maafkan Aku

Maafkan aku
Tak bisa menerimamu
Walau aku
Tersangat menyintaimu

Janganlah kau tanya kenapa
Hati ini tak mampu untuk mengatakannya
Janganlah kau paksa diri ini
Jangan kau buat aku rasa bersalah

Aku mahu kau tahu
Kaulah yang aku cintai
Selama hidup ini
Tapi aku tak mampu 
Mempertahankan cinta kita

Kau kembalilah pada dirinya
Gadis yang menyintaimu
Dia lebih baik dariku
Pasti dia akan membahagiakanmu
Pasti kau juga akan bahagia
Bersama dengan dirinya

Janganlah kau ungkit janji kita
Janji itu tak mampu ku tepati
Maafkan aku
Sepuluh jari ku mohon ampun
Lupakanlah kenangan kita
Walau pahit untuk kau telan
Itu yang sebaiknya

Maafkan aku
Maafkan aku
Maafkan aku
Tak bisa menerimamu
Ku doakan kau selalu bahagia
Bersama dengannya hingga ke akhirnya

Lirik : Efida SAbanie (Hak Cipta Terpelihara)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan