Datanglah Semangat

23 Februari 2012

Tak pernah berubah

Hari- hari,
Ku ternanti-nanti,
Dia datang ke mari,
Membawaku seribu erti.

Dari dulu sehingga kini,
Hatiku begini,
Tak pernah berubah hati,
Janganlah kau marah lagi.

Ku sedar diri,
Siapalah diri ini,
Hingga kau keras hati,
Untuk tidak memaafi
Diri ini.

{Cuba kau muhasabah diri,
Apa yang telah kau lukai hati ini,
Sampai kini masih ku ingati
Kata-katamu yang menusuk hati}

{Jiwa ragaku persembahkan untukmu
Seluruh hidupku hanya dirimu
Tapi semuanya kau
Hohohoo...
Hancuri dengan belati tajammu}

Saat itu,
Fikiranku bercelaru
Tiada niatku
Mengatakan kau begitu

Maafkan aku....
Terimalah aku...
Seribu kali ku
Minta maaf padamu

Maafkan aku...
Sujudku padamu
Minta kau terimaku
Bagai waktu dulu

Rendahkanlah hatimu
Dalam memaafiku
Terimalah aku
Aku benar-benar cinta padamu (3x)

Lirik : Efida SAbanie (Hak Cipta Terpelihara)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan